Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 14:40:22 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/02339 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, Kivisilla tee 15, 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, Kivisilla tee 15, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, Kivisilla tee 15 (Elamu, Abihoone, 
Kuur) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1, HMS § 11 lg 1 p 4 // Jana 
Prost 07.06.2024 e .kiri : ..menetlus meile uuesti saata.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27078523>  (menetlus nr: 
432142), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister